Perumahan Generasi Baharu Felda Dibuka Jualan September 2016

 
SEREMBAN, 10 Ogos (Bernama) -- Jualan projek Perumahan Generasi Baharu Felda (PGBF) Pasoh 1 di Jelebu akan dibuka kepada anak-anak peneroka pada September tahun hadapan, dan bukan bulan hadapan seperti dilaporkan sebelum ini.


selangorpost.com
Felda berkata ini kerana PGBF di Pasoh dijangka siap pada September 2016.

"Ini mengambil kira kepada kerja-kerja pembinaan sebuah tangki air dan juga kerja infra lain yang masih giat dijalankan," kata Felda dalam satu kenyataan media Isnin.

Pelaksanaan projek PGBF adalah bertujuan untuk memberi peluang kepada geneasi baharu Felda yang layak untuk memiliki rumah yang sesuai dengan kemampuan selain melaksanakan tanggungjawab sosial Felda kepada warga peneroka.

Dalam pembentangan Bajet 2013, diumumkan sebanyak 20,000 unit rumah di bawah projek PGBF akan dibina dalam tempoh lima tahun di tanah-tanah rancangan Felda.

-- BERNAMA
logoblog
Previous
« Prev Post

1 comment:

  1. I am Hwa Jurong, a Private Money Lender do you need a loan to start up business or to pay your bills and a corporate financial for real estate and any kinds of business financing. I also offer Loans to individuals,Firms and corporate bodies at 2% interest rate. I give out loan to serious minded people that are interested of loan if interested contact this email: hwajurong382@yahoo.com.sg or hwajurong12@gmail.com

    ReplyDelete