Customer service and superb hospitality by MAS?

 
VIDEO PENUMPANG BERTENGKAR DENGAN PEKERJA, MAS JALANKAN SIASATAN PETALING JAYA - Syarikat penerbangan Malaysia Airlines MAS , la nih sedang menyiasat dua pekerjanya setelah video yang memapaqkan depa menjerit kepada sekumpulan pelanggan menjadi viral di media so-siall. Dua klip video yang menjadi viral tu memapaqkan dua oghang staf MAS sedang bercakap dengan satu kumpulan, yang dalam transit dari Singapura, untuk senyap dan beratoq dengan nada menjerit.

Kejadian yang berlaku di KLIA tu jugak memapaqkan salah soghang staf menundin jari kepada kumpulan hat sama dok habaq tadi sambey menyuruh depa untuk dok tunggu. Bagaimanapun pihak SK tak konfem apa yang sebenaqnya punca pertengkaran ni. Mendengaq kepada perbualan depa dalam video hat sama dok habaq tadi sepertinya pelanggan jugak turut sama meninggikan suagha.





Walaupun dalam video hanya memperlihatkan pada saat-saat staff sedang menjerit tapi rata-rata netizen tetap menyokong staff berkenaan dan menganggap pelanggan yang membuat provokasi. Memetik satu kenyataan MAS dari laporan The Staq Online, MAS kata depa memandang isu ni sebagai sangat serius dan siasatan dalaman telah pun dilaku.



Customer service and superb hospitality by MAS. Posted by Dass Ramdaih on Tuesday, 5 May 2015Another hero of MASPosted by Dass Ramdaih on Tuesday, 5 May 2015

Credit:http://toknek.com/baca/Penumpang-Bertengkaq-Dengan-Pekerja-Mas-Jalankan-Siasatan.html
logoblog
Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment